Retete cu adevarat romanesti !

Discutii libere pe orice tema

Moderatori: miha1950, Nally, adi, maria MIHULESCU, kia, adinush, octavian, Moderatori

adriana_in_bucatarie
Incepator

Retete cu adevarat romanesti !

Mesajde adriana_in_bucatarie » 12/03/2006 09:02

Am nevoie de ajutorul vostru ! Sunt studenta, acum studiez in Portugalia... Bineinteles interactionez cu o gramda de alti studenti straini... ne-am propus ca fiecare natiune sa gateasca mancarea lor traditionala... Duminica care vine, adica in 19 martie e randul romanilor...eu am cateva idei dar vreau sa fiu sigura ca ceea ce gatesc este romanesc... as fi foarte fericita daca m-ati ajuta cu cateva propuneri...trebuie sa gatesc o masa intreaga de la mancare rece pana la dulciuri...si toate trebuie sa fie romanesti... Sunt deschisa la propunerile voastre si eventual daca tot veti propune ceva va rog frumos sa scrieti si reteta !

Sincer vreau sa-i vad pe straini cum le curg balele la mancarea romaneasca ! Macar asa poate se vor intoarce in tarile lor cu o parere buna despre romani ! :D

cara
antitalent culinar

Mesajde cara » 12/03/2006 09:37

pai...sa ne gandim :?:

sarmale cu mamaliga

sau

mamaliga aceea in straturi si sunca si branza de burduf(varianta ardeleneasca)

legume(ardei, rosii) umplute cu salata de vinete(coapte* se coc si ardei si rosii si se pune si ceapa). + crengutze de patrunjel..

mici cu mustar

:hug:

placinta.......

cozonac

ma mai gandesc :pup:

miha1950
Bucatar Sef

Mesajde miha1950 » 12/03/2006 09:51

Piftie pt. aperitiv.Este "f. romaneasca"
Asa cum a spus si cara-salata de vinete coapte si salata de ardei copti
Sarmale
Si tot in spiritul carei:ma mai gandesc :D fii linistita ca nu te lasam!

Nally
Bucatar

Mesajde Nally » 12/03/2006 09:56