Mamici si viitoare mamici insarcinate

Esti proaspata mamica si nu stii ce alimentatie e ideala pentru copilul tau? Aici poti discuta cu alte mamici care au trecut sau mai trec inca prin aceleasi probleme ca si tine.

Moderatori: miha1950, Nally, adi, maria MIHULESCU, kia, adinush, octavian, Moderatori

alinaraluca2000
Bucatar

Mesajde alinaraluca2000 » 17/09/2009 12:22

Pai, daca vrei sa nasti cu doctorul este foarte clar ca catre sa iti cauti un nou ginecolog, daca nu, vei naste cu moasa (si eu tot cu moasa i-am nascut pe cei doi copii ai mei fara nici o problema).
Oricum, in caz de ceva probleme doar sunt medici de garda.
Dar, revin, eu sunt de aceasta parare sa-ti cauti un nou ginecolog, dar de incredere si pe care sa te bazezi ca vine la nastere, nu din astia care zic ca vin dar de fapt nu vin si nici nu raspund la telefon (la al doilea copil, la nastere, eu asa am patit, poate daca pulsam mai mult cu niste atentii, poate, poate venea).
ImagineImagineImagine

nicolkiss
Incepator

Mesajde nicolkiss » 17/09/2009 12:26

EU SUNT LA MUNCICIPAL IN BUC SI NU STIU DACA MA MAI IA CINEVA ACUM IN ULTIMA LUNA :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

alinaraluca2000
Bucatar

Re: buna fetelor

Mesajde alinaraluca2000 » 17/09/2009 12:27

nicolkiss scrie:buna eu mai am o luna pana nasc si as dori sa stiu si eu ceva daca nu am lucrat deloc pot sa mai primesc indemnizatia pt bebe intreb pt ca sotului meu iau bagat cartea de munca dabia acum trei luni si nici el nu poate ramane cu bebe acasa pt ca nu are 12 luni de munca pe carte ce fac??????????????????????????nu o sa ne descurcam cu un salariu de 7 mil pe luna toti trei

Iarta-ma ca iti spun, dar tarziu te-ai gandit la asta, puteai sa iti rezolvi problema cu cartea ta de munca la inceputul sarcinii, dar acum e prea tarziu.
Iar cum o sa va descurcati cei 700 lei pe luna plus 200 lei alocatia copilului care vine deabia dupa vreo 3 luni, greu de spus.
ImagineImagineImagine

nicolkiss
Incepator

Mesajde nicolkiss » 17/09/2009 12:30